Seznam želja:0
  • Vaša košarica je prazna!

Pogoji poslovanja

SPLOŠNO

Navedeni splošni pogoji  poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine FeniksLife, Renata Damiš, s.p., na drobno po pošti ali po internetu, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem oz. uporabnikom.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S trgovino FeniksLife (v nadaljevanju »trgovina« ali »FeniksLife«) upravlja podjetje FeniksLife, Renata Damiš s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik« ali »FeniksLife«). 
Pred uporabo strani pazljivo preberite navedene splošne pogoje. Z uporabo na tej spletni strani in z nakupom se z navedenimi pogoji strinjate.

Podatki o podjetju:
FeniksLife, Renata Damiš s.p.
Matična številka: 7142773000
Davčna številka: 97405957
TRR: IBAN SI56 6100 0001 5054 553
Telefon: +386 (0) 40 270 996
Email: info@fenikslife.si


REGISTRACIJA

Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom trgovine postanete uporabnik ali kupec.
Nakup lahko opravite kot gost brez registracije ali pa se registrirate. Registracija na portalu je brezplačna in popolnoma brez obveznosti. Vsi vaši podatki, ki jih boste vnesli, bodo skrbno varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za namene obdelave vaših naročil.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo vas nedvoumno določata in povezujeta z vašimi vnesenimi podatki. Če želite kadarkoli svoj naslov elektronske pošte,  geslo ali katerekoli druge podatke zamenjati, lahko to storite v svojem uporabniškem profilu pod zavihkom Moj račun. Z registracijo v naši spletni trgovini boste lažje opravljali nakupe, spremljali statuse in zgodovino vaših naročil, po želji prejemali e-novice ter bili deležni vseh ostalih ugodnosti in akcij za naše uporabnike.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

FeniksLife se zavezuje, da bokupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja,matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in morebitnimi garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; podatke, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stik z kupcem.


NAČINI PLAČILA IN POŠTNINA

Spletna trgovina FeniksLifeomogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu ( UPN nalogu) na račun podjetja; Ko opravite naročilo, se vam izpišejo na strani podatki za nakazilo na račun; Podatke prejmete tudi na vaš e-mail. Takoj ko je vaše plačilo razvidno na našem računu, izdelke pošljemo priporočeno na želeni naslov ali jih po predhodnem dogovoru osebno prevzamete  v Mariboru,
- po povzetju z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije ali pa ob predhodnem dogovoru znesek z gotovino poravnate osebno ob prevzemu izdelkov v Mariboru; Ob prevzemu preko Pošte Slovenije pošiljko pošljemo z odkupno vrednostjo.
Ob osebnem prevzemu je možno plačilo zgolj z gotovino od ponedeljka do petka med 11.in 17.00 uro in ob predhodnem dogovoru. 
 
Pri načinu dostave izbirate med osebnim prevzemom ali dostavo preko Pošte Slovenije, pri čemer sistem ponudi izbiro med stroški dostave glede na ceno ali stroški dostave glede na težo. Izberete ugodnejšo. Pri dostavi preko Pošte Slovenije nadalje izbirate med plačilom naročila preko spletne banke oz. po predračunu ali plačilom po povzetju. Stroški pakiranja in dostave so pri nakupu nad 50,00 €  brezplačni, pri nakupu do 500 g znašajo 3,20 EUR, pri nakupu izdelkov med 500 g in 2000 g znašajo 3,95 EUR. Pri plačilu po povzetju se za dostavo na dom doplača 1,50 EUR. V kolikor je nakup 50,00 EUR ali več ali pri načinu dostave izberete osebni prevzem, sistem samodejno ponudi opcijo brezplačne poštnine.

Približne teže produktov brez kozmetične embalaže so navedene pod izdelki, z kozmetično embalažo brez kuverte ali kartonske škatle pa med primerjavami izdelkov.

Poslujemo s poštno nalepko. Zgoraj navedena cena stroškov poštnine, dostave in pakiranja je končna cena, ki jo plača kupec. Ob prevzemu paketa kupec v nobenem primeru ne doplača dodatno še provizije. 

Možen pa je tudi osebni prevzem izdelkov  v Mariboru.  V tem primeru stroškov prevzema oz. poštnine ni. Plačate le ceno izdelka. 

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

CENE, RAČUN IN KUPOPRODAJNA POGODBA

FeniksLife ob dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer na trajnem mediju,  ki ga kupec prejme ob prevzemu pošiljke. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.     
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku tudi v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun), v kolikor se registrira kot uporabnik.  
Vse cene so brez DDV. FeniksLife ni zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

KODA ZA 10% POPUST ALI DRUGE KODE

Kode prinašajo različne ugodnosti, recimo popuste na izdelek ali izdelke. Koda je lahko časovno omejena, v tem primeru se mora izkoristiti v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. 

Kodo za 10% popust na celoten naslednji nakup prejmete na e-mail ob prvem naročilu na občasne e-novice. Velja le za prvo naročilo na e-novice in jo vsak kupec lahko izkoristi le enkrat ter ob naslednjem nakupu. Koda ne velja za naročila milnih poročnih konfetkov. Izdelke izberete v košarico in prejeto kodo vpišete v košarici pod gumbom Poglej košarico ter nadaljujete z oddajo naročila s klikom na gumb Na blagajno.  Ko vpišete kodo se vrednost popusta  avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
 
Podobno kot koda za 10% popust se vpisujejo tudi druge kode.  

ŠESTO MILO GRATIS

Šesto milo prejmete gratis ob naročilu 6 katerihkoli mil v največji velikosti pravokotnika ali ob nakupu Milo srce ali Milo vrtnica v skupni vrednosti najmanj 29,4 EUR. Kot gratis se določi eno največje izbrano milo. Znesek naročila za eno največje izbrano milo po oddaji naročila zmanjša FeniksLife. Pogoj za 6. milo gratis je nakup 6 katerikoli mil v velikosti pravokotnika ali pa mora skupna vrednost izbranih mil preseči znesek 29,4 EUR. Gratis milo velja samo v primeru naročil pod kategorijo Naravna mila ter za Mila srce ali Mila vrtnica. Gratis Milo ne velja zaostala naročila pod kategorijo Darila.

Ob enem naročilu lahko koristite le en kupon ali izbirate med gratis milom ter 10% popustom. Obojega hkrati ni možno koristiti. 

POSTOPEK NAKUPA

1. Artikle uvrstite v košarico.  
2. V kolikor se odločite nadaljevati nakupovanje po spletni strani,  ga preprosto nadaljujete in izbrane artikle nadalje uvrščate v košarico.
3. Ko se odločite zaključiti svoj nakup,  greste v košarico (desno zgoraj na spletni strani) in s pritiskom na gumb BLAGAJNA sledite korakom. Nakup zaključite in potrdite s pritiskom na gumb POTRDI NAROČILO.  

Pred potrditvijo naročila imate na voljo vpogled v kompletno naročilo z vsemi zneski plačila in količine. V kolikor količina oz. izdelki niso pravilni, jih lahko spremenite, tako da ponovno pritisnete gumb KOŠARICA (desno zgoraj na spletni strani), kjer lahko poljubno spreminjate količine izdelkov ali jih odstranite iz nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina ter popust na običajno ceno, če je vključen. Ko z naročilom zaključite, prejmete sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. FeniksLife naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna.

V primeru, da bi radi od naročila odstopili, nas prosimo obvestite v roku (24) ur od prejetega naročila po elektronski pošti na info@fenikslife.si. Ko je naročilo izvedeno,  blago v najkrajšem možnem času pripravimo in ga odpošljemo ali ga pripravimo za osebni prevzem.

OPIS KORAKOV NAROČILA

1. Možnosti nakupa: tukaj vnesete podatke za prijavo kot obstoječa stranka, se registrirate kot nova stranka ali nakupujete kot gost. Naslov plačnika: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  kontaktno tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelkov. Sledite nadaljnjim navodilom. Obrazec ob registraciji omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
2. Način dostave: tukaj  izberete dostavo na naslov ali osebni prevzem. Izbirate lahko med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemom v naši delavnici v Mariboru.
3. Način plačila: tukaj izberete enega izmed načinov plačila: plačilo po predračunu ali plačilo po povzetju.
4. Potrditev naročila: tukaj  pregledate vsebino, ki jo naročate in se seznanite z vsemi stroški za plačilo. V kolikor nakupujete kot gost ali se registrirate prvič iz varnostnih razlogov v okencu na koncu označite, da niste robot in sledite navodilom.
5. Na koncu je potrebno pritisniti na gumb POTRDI NAROČILO, s tem nakup zaključite. Če je bilo naročilo uspešno, se na spletni strani izpiše tekst:

Vaše naročilo je bilo poslano v nadaljnjo obravnavo!

Zgodovino in statuse naročil lahko spremljate na strani Moj račun, s klikom na Zgodovina naročil.

Če imate kakršnokoli vprašanje, nam pišite.

Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini!

6. Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani  vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila, v kolikor se registrira kot uporabnik, sicer navedene podatke prejemate tudi na svoj e-mail.

FeniksLife trgovina naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. FeniksLife lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pri dobavi blaga, ki ga ni več na zalogi, je FeniksLife vezan na dobavo s strani dobaviteljev, zaloge sestavin, v kolikor gre za primere nakupa po naročilu kupca ali za izdelavo mil pa tudi na določen čas izdelave.

Preko elektronske pošte FeniksLife kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in ne želite čakati, nam lahko to sporočite,tako, da bomo  artikel odstranili iz naročila in vam vrnili morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavili ali pa celotno naročilo stornirali. Z dnem zavrnitve naročilo preneha veljati.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot nakup za fizične osebe, enaki  so tudi pogoji poslovanja.  Razlika je le v tem, da se ob izbiri računa izbere funkcija PODJETJE in se pri podatkih vpiše naziv podjetja in davčna številka ter označi ali je podjetje davčni zavezanec ali ne.  Prav tako so enake možnosti plačila.

PREGLED STATUSA ODDANEGA NAROČILA

V kolikor ste že opravili nakup in vas zanima kakšen je vaš status oz. če je naročilo potrjeno,  lahko to preverite tako, da pritisnete na MOJ PROFIL in ZGODOVINA NAROČIL, v kolikor ste v naši trgovini registrirani. Prikažejo se vam vsa vaša naročila. S pritiskom na lupo na desni strani se vam odpre vaše naročilo z vso zgodovino naročila oz. statusom naročila. V kolikor niste registrirani kot naš član, vas o statusih tekočih  naročil obveščamo tudi po elektronski pošti.

DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini FeniksLife, gre na pot v najkrajšem možnem času, po možnosti še isti dan, tako da izdelke, če se le da, prejmete že v roku 2 delovnih dni. Če je naročilo oddano v delovnih dnevih do 10.00 ure in ne gre za naročilo, ki ni na zalogi ali za blago, ki ga izdelujem zgolj po naročilu, ga oddam na pošto še isti dan. Vsa naročila dostavljam na poljuben naslov na območju Slovenije.

Blago lahko, v kolikor ste izbrali takšen način plačila, prevzamete tudi osebno vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 11:00 in 17.00 po predhodnem dogovoru.  Osebni prevzem zaradi morebitnih poškodb pri dostavi priporočam pri naročilu milnih poročnih konfetkov, poslovnih, poročnih mil oz. vseh daril, kjer je pakiranje bolj zapleteno in je možnost poškodb pri dostavi večja. 

V primeru nakupov oz. izdelkov  po naročilu ali v primeru izdelkov, ki niso na zalogi, vas o dobavi obveščam tudi sproti preko elektronske pošte. V primeru nakupa izdelkov po naročilu ali v primeru izdelkov, ki niso na zalogi, je čas dobave odvisen tudi od dobave s strani dobaviteljev ter od časa izdelave, saj gre za ročne izdelke pri izdelavi mil pa je pomemben tudi čas sušenja, zato se v tem primeru opravičujemo za nevšečnosti, ki nastanejo  v zvezi z morebitnim čakanjem. FeniksLife bo poskrbel, da bodo naročeni izdelki pri vas v najkrajšem možnem času. Poslovna darila in milni poročni konfetki izdelani po naročilu v večjih količinah bodo izdelani in pripravljeni za osebni prevzem najkasneje v roku od 3 do 6 tednov od oddaje naročila, odvisno od dogovora.

Rok dobave prične veljati od potrditve naročila. Za potrditev naročila se šteje prejetje plačila na naš račun, pri plačilu po povzetju se kot potrditev šteje potrditev oddaje naročila v naši spletni trgovini.

Za vse dodatne informacije lahko tudi pokličete 040 270 996  ali pošljete elektronsko pošto na info@fenikslife.si.

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno na elektronski naslov (info@fenikslife.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Blago se vrne na naslov: FeniksLife, Renata Damiš s.p., Jareninski Dol 20, 2221 Jarenina. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Vrnjeni artikli morajo biti neuporabljeni, neodprti, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec prejme  priloženega ob prevzemu blaga. FeniksLife ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem poslovanja.

Potrošnik ob vračilu blaga sporoči tudi svoje osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14  dneh od prejema vračila izdelka.  

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila izkoriščena koda za popust ali je kupec prejel gratis milo, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le njegov vplačani znesek, uporabniku pa se obenem pošlje morebitna nova koda.

REKLMACIJE

V primeru bistvenih in utemeljenih reklamacij pri izdelavi izdelkov pod kategorijo Darila (mehanske poškodbe blaga, poškodbe embalaže, ki nastanejo ob dostavi blaga in podobno) nas lahko čim prej  po prejemu blaga kontaktirate pisno preko e-pošte na info@fenikslife.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu, da napako popravimo.

FeniksLife ne jamči za napake, ki  bi nastale zaradi:
- nestrokovne, nenamenske in /ali malomarne uporabe izdelka ali namernih poškodb, 
- morebitnih poškodb zaradi prekomerne izpostavljenosti sončni toploti ali drugim ekstremnim pogojem,
- če nam izdelek ni bil dostavljen s kopijo original računa.

E-NOVICE

Ob prijavi na e-novičke se strinjate, da vas občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in popustih. FeniksLife se obvezuje,  da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjavite.

KOMUNIKACIJA

FeniksLife bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:   
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

IZGUBA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe glede blaga, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam ( poročna mila,  mila darila in milni poročni konfetki ), razen če se pogodbeni stranki dogovorita drugače.

OCENE, MNENJA, OBVESTILA

Mnenja, ocene in priporočila, kijih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjena skupnosti vseh uporabnikov.

FeniksLife omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih FeniksLife pregleda. FeniksLife ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni FeniksLife trgovine ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in trgovini FeniksLife dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. FeniksLife ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovine FeniksLife, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na FeniksLife.

PRAVNO OBVESTILO IN AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina FeniksLife in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični ali video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Vsebine, objavljene v spletni trgovini FeniksLife so avtorsko delo in so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite (v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah). Nosile cavtorskih pravic je podjetje FeniksLife, Renata Damiš s.p.  Slike uporabljene v spletni trgovini so simbolične.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

FeniksLife se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko zaloge,  rok dobave ali drugi podatki spremenijo tako hitro, da FeniksLife včasih ne uspe v tako kratkem času popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo FeniksLife kupca obvestil o  spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Tudi sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Poskrbite za ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).


PRITOŽBE IN SPORI

Fenikslife spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@fenikslife.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. FeniksLife bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

FeniksLife se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si FeniksLife prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno po izvensodni poti. 

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 


SLIKE

Slike na spletni strani FeniksLife so simbolične. Zaradi ročne izdelave so vsi izdelki unikatni, prav tako zaradi različnosti slike in dejanskega izdelka lahko prihaja do odstopanj v kontrastu barve in izdelka, ki pa je zanemarljivo. Slike so lahko različno prikazane tudi glede na nastavitve monitorja ( barvni kontrast) kupca.