Seznam želja:0
  • Vaša košarica je prazna!

POGOSTA VPRAŠANJA

VPRAŠANJA V ZVEZI Z NAROČILI IN IZDELKI

 

KAKO ODDAM NAROČILO?

Najprej izberi želene izdelke, ki jih najdeš v zgoraj kategorijah ali pa si pomagaš z iskalnikom (desno  zgoraj na spletni strani). Pri izbranem izdelku klikneš na gumb V košarico. V košarico lahko dodaš poljubno število izdelkov, tako, da klikneš na izbrani izdelek, kjer nato z gumboma plus ali minus urejaš količino. Ko zaključiš z nakupom, greš do košarice, ki se nahaja na strani čisto desno zgoraj in še enkrat pregledaš naročilo, nato klikneš gumb Blagajna. Nakup lahko opraviš hitreje kot že obstoječa stranka, tako, da zgolj vpišeš svoj e-mail naslov in geslo, v kolikor si na naši strani že registriran. V kolikor si nova stranka, se lahko registriraš ali pa nakup opraviš zgolj kot gost brez registracije.  Sledi navodilom in izpolni potrebne podatke, na koncu še enkrat preglej naročilo in klikni Potrdi naročilo.

V kolikor količina oz. izdelki niso pravilni,  jih lahko s klikom na gumb košarica desno zgoraj na spletni strani, vsak trenutek spreminjaš, dodajaš količine izdelkov ali jih odstraniš iz nakupa. Ko z naročilom zaključiš, se  na spletni strani izpiše tekst, da je bilo naročilo poslano v nadaljnjo obravnavo, sporočilo o potrditvi naročila pa prejmeš tudi po e-pošti.  V kolikor oddaja naročila ni bila možna ali se na spletni strani ob zaključku naročila ni izpisal prej navedeni tekst ali na email nisi dobil/a nobenega sporočila,  naročilo ni bilo uspešno oddano. Predlagam, da me v tem primeru kontaktiraš na info@fenikslife.si ali na tel. št. 040 270 996, da čim prej  odkrijemo, v čem je težava.

 

KATERA POLJA SO OBVEZNA OB ODDAJI NAROČILA?

Ko oddajaš svoje naročilo na blagajni, moraš izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico.


V KOLIKŠNEM ČASU PREJMEM SVOJ PAKET?

V kolikor je bilo naročilo oddano ob delovnih dnevih do 10. ure ter ne gre za izdelavo po naročilu ali izdelek, ki ni na zalogi, ga pripravim za prevzem ali oddam na pošto še isti dan, v tem primeru bo pri tebi najbrž že naslednji delovni dan ali najkasneje v roku 2 delovnih dni, odvisno od hitrosti dostavne službe.  V kolikor si v naši trgovini že registrirana, lahko status svojega naročila  v vsakem trenutku pregleduješ pod zavihkom Moj račun, ki se nahaja na dnu naše spletne strani,  sicer te pa o stanju naročila tudi sproti obveščam po e-mailu.

 

KAKŠNE SO MOŽNOSTI DOSTAVE PAKETA?

Pri oddaji naročila lahko pri načinih dostave izbereš osebni prevzem v Mariboru. V tem primeru takoj po potrditvi naročila paket pripravim za prevzem in te, ko je naročilo pripravljeno, o tem takoj obvestim. Svoje naročilo  lahko prevzameš vsak delovni dan od 11.00 - 17.00 ure po predhodnem dogovoru na e-mail info@fenikslife.si ali na tel. št. 040 270 996. V tem primeru stroškov prevzema ni. Plačaš le svoje naročilo.

Druga možnost je plačilo s poštnino preko Pošte Slovenije, pri kateri se zaračunajo stroški dostave.


ALI LAHKO OSEBNI PREVZEM PAKETA PLAČAM S KARTICO?

Ne, pri osebnem prevzemu lahko svoje naročilo plačaš samo z gotovino, lahko pa svoj  paket poravnaš že prej preko spletne banke oz. po predračunu ( UPN nalogu), pri čemer navedeno opcijo izbereš na blagajni ob oddaji naročila pri načinu plačila. V tem primeru naročilo po predhodnem dogovoru prav tako osebno prevzameš, paket za prevzem pa bo pripravljen takoj, ko bo plačilo razvidno na našem računu. O pripravljenosti paketa za osebni prevzem te obvestim takoj.  

 

ALI SE ZA NAKUP MORAM REGISTRIRATI?

Ne, za opravo nakupa se ti ni potrebno registrirati ali prijaviti na e-novičke. Registracija na portalu je brezplačna in popolnoma brez obveznosti. Ob naročilu na blagajni med možnostmi nakupa izbereš opcijo nova stranka in nakupuješ kot gost, vendar pa s tem izgubiš določene ugodnosti. Podatki, ki jih moraš vnesti pri naročilu so isti kot pri registraciji, le da ob registraciji vneseš še svoj e-mail in geslo, kar ti omogoča lažje in hitrejše brskanje pri morebitnem novem nakupu. V kolikor si že naš obstoječ uporabnik, ob novem nakupu zgolj vneseš svoj e-mail in geslo, ki si ga prejela oz. določil/a ob svoji registraciji, sistem pa avtomatsko vnese tvoje že podane podatke.

 

KAJ MI OMOGOČA REGISTRACIJA?

Z ustvaritvijo svojega računa pridobiš svoje uporabniško ime in geslo, ki ti vsak trenutek omogočata vpogled v stanje tvojih naročil pod zavihkom Moj račun, pregleduješ lahko zgodovino svojih naročil, z ustvaritvijo računa prihraniš predvsem čas, tvoji nakupi so bistveno hitrejši, saj ti ob naslednjem nakupu ni potrebno ponovno vnašati vseh svojih podatkov, prav tako se po želji lahko tudi naročiš na e- novice in s tem prav tako pridobiš določene ugodnosti, recimo prejmeš enkratno kodo za 10% popust na celoten nakup, ki ga lahko izkoristiš ob prvem naslednjem nakupu.

Vsi podatki, ki jih boš vnesl/a, bodo skrbno varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za namene obdelave naročil.

 

ALI BOSTE Z NAROČILOM NA E-NOVICE VSAKODNEVNO SPAMALI MOJ E-MAIL?

Nikakor ne. Naročilo na novice  ti nudi določene ugodnosti. Ob prvem naročilu na  e-mail prejmeš kodo za enkratni 10% popust za celoten nakup na katerekoli izdelke po tvoji izbiri, razen za milne poročne konfetke, z novičkami  te bomo občasno  obveščali o naših novih blogih, morebitnih novostih na naši spletni strani, občasnih akcijah, popustih, naročniki naših novičk pa bodo občasno prejemali tudi kode za popuste določenih izdelkov ali kakšne druge ugodnosti.

 

ZAKAJ MORAM OB NAKUPU OZNAČITI, DA NISEM ROBOT?

Navedena označitev je potrebna, v kolikor opravljaš nakup brez registracije kot gost ali ob prvi registraciji. Kot že registriran kupec ti tega ni več potrebno označevati, saj te sistem avtomatsko prepozna kot že obstoječega uporabnika in avtomatsko sam vnese potrebne podatke, ki si jih  vnesel/a ob prvi registraciji. Navedena označitev je sicer potrebna zaradi zaščite sistema spletne trgovine pred spamanjem.

 

NE ZNAM ALI NE ŽELIM ODDATI NAROČILA PREKO SPLETA, ALI LAHKO NAROČILO ODDAM PREKO TELEFONA?

Piši nam na info@fenikslife.si ali nas pokliči na 040 270 996 in poskušali ti bomo pomagati.

 

KAKO DOBIM 6. MILO GRATIS?

Enostavno.  Izberi 6 ali več katerihkoli najljubših mil v največji velikosti pravokotnika ali izberi Milo srce ali Milo vrtnica v skupni vrednosti najmanj 29,4 EUR in oddaj naročilo.  Zadnje izbrano največje milo ti podarim. Glede zneska ob oddaji naročila ne skrbi, znesek naročila za eno največje izbrano milo ti bomo kasneje po oddaji naročila, zmanjšali mi.  Pogoj za 6. milo gratis je, da izbereš 6 katerikoli mil v velikosti pravokotnika ali da skupna vrednost izbranih mil preseže znesek 29,4 EUR. Gratis milo ne velja za ostala mila pod kategorijo Darila.

 

NAROČIL/A SEM SE NA E-NOVIČKE IN ŽELIM KORISTITI ENKRATNI 10% POPUST NA CELOTEN NASLEDNJI NAKUP ZA IZDELKE PO SVOJI IZBIRI. KAJ MORAM STORITI?

Ni problema. Ob prvem naročilu na novičke, ti v zahvalo za naročilo na tvoj e-mail pošljem kupon oz. kodo za enkratni 10% popust. Popust velja za celotno naslednje naročilo na katerekoli izdelke po tvoji izbiri, razen za milne poročne konfetke in ga lahko koristiš le enkrat ter zgolj ob prvem naročilu na e-novičke. Prejeto kodo ob naročilu izdelkov vpišeš v košarici na spletni strani desno čisto zgoraj. To storiš tako, da izbereš izdelke, klikneš na gumb košarica ter nato klikneš še Poglej košarico, kjer vpišeš posredovano kodo in na koncu klikneš na gumb Na blagajno. Znesek popusta se ti avtomatsko odšteje od celotnega nakupa.

Ob enem naročilu lahko koristiš le en kupon ali izbiraš med gratis milom ter 10% popustom. Obojega hkrati ni možno koristiti. 

 

IZDELKA NI NA ZALOGI. KAKO DOLGO MORAM ČAKATI, DA BO PONOVNO NA ZALOGI?

V kolikor gre za izdelke pod kategorijo Ostala naravna kozmetika,  izdelek,  v kolikor (še) razpolagam ustreznimi sestavinami,  izdelam v roku enega do dveh delovnih dni. V kolikor poide zaloga mil, lahko novo zalogo mil naredim najkasneje v roku 6 tednov, saj mila, da so čim kvalitetnejša, sušim mesec in pol in jih pred tem ne prodajam. V izjemnih oz. nujnih primerih so dobavljiva v roku od 3 tednov naprej. Navedeno velja tudi za poslovna darila in milne poročne konfetke, ki jih v večjih količinah izdelujem po naročilu.

Poslovna darila in milne poročne konfetke izdelam in pripravim za dostavo ali osebni prevzem najkasneje v roku od 3 do 6-ih tednov od oddaje naročila ( v kolikor niso na zalogi), odvisno od dogovora. 

 

OB NAKUPU IZDELKOV SEM IZBRAL/A PLAČILO PO PREDRAČUNU. V KOLIKŠNEM ČASU MORAM PORAVNATI ZNESEK?

Rok za plačilo je 8 dni po oddaji naročila.  V kolikor znesek slučajno pozabiš poravnati, te na tvoj e-mail še dodatno opomnimo, da se tvojemu predračunu rok za plačilo počasi izteka. V kolikor zneska ne poravnaš v 8 dneh od oddaje naročila, tvoje naročilo po izteku 8-dnevnega roka, prekličemo.

 

KATERI IZDELKI SO NA VOLJO ZGOLJ PO NAROČILU?

Kot že omenjeno v prejšnjem odgovoru, milne poročne konfetke v obliki srčkov  izdelujem zgolj po naročilu in sicer  v obliki bele škatlice ali mošnjička,  pri čemer barve mošnjička, pentelj  in napise  prilagodim individualno barvi poroke. Potrebne podatke  mi sporočite ob oddaji naročila. Ker mila sušim najmanj mesec in pol, je naročilo konfetkov potrebno do 6 tednov pred poroko ( v izjemnih primerih  minimalno do 3 tedne prej), preden jih potrebujete.  

Podobno velja za poslovna darila v večjih količinah, kjer je prednaročilo  potrebno od 3 do 6 tednov preden mila potrebujete.

Milni poročni konfetki in poslovna darila po naročilu bodo izdelani in pripravljeni za osebni prevzem najkasneje v roku 3 do 6 tednov od oddaje naročila, odvisno od dogovora. 


Mila darila in poročna mila so v manjših količinah dobavljiva v običajnih rokih, v kolikor so na zalogi, dostava je možna v tem primeru takoj, pri milih darilih in poročnih milih, mi lahko v opombah takoj ob oddaji naročila (dosegljiva sem tudi na mail info@fenikslife.si ali na tel. št. 040 270 996 ) sporočiš še ime obdarovanca oz. mladoporočencev, lahko tudi datum in barve njune poroke ( za pentljo, kravate in gumbe na oblekah), v kolikor želiš podarjeno milo čim bolj personalizirati, sicer pošljem mila naslednji delovni dan, v takšnih barvah kot so na sliki in brez imen.

Vsa poslovna mila in mila darila v notranjosti vsebujejo unikatno naključno sporočilo ali misel, ki je namenjena zgolj osebi, ki poslovno milo ali milo darilo prejme.

 

ALI LAHKO IZDELEK VRNEM?

Kot potrošnik imaš pravico, da v 14 dneh po prevzemu,  kupljene proizvode vrneš. Vendar si kot kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov, to je poštnino.  Vrnjeni artikli morajo biti neuporabljeni, neodprti, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga prejmeš  priloženega z dostavljenim blagom. Blago vrneš na naslov FeniksLife, Renata Damiš, s.p., Jareninski Dol 20, 2221 Jarenina. V kolikor želiš vrniti izdelek, me kontaktiraj na info@fenikslife.si ali na tel. št. 040 270 996, da zadevo čim prej uredimo.

 

IZDELKI SO POŠKODOVANI. ALI JIH LAHKO  REKLAMIRAM?

V primeru utemeljenih in bistvenih mehanskih poškodb izdelkov, poškodb embalaže ali podobnega, pri naročilu izdelkov pod kategorijo Darila, ki bi lahko nastali pri dostavi naročila, me čim prej kontaktiraj na info@fenikslife.si ali na tel. št. 040 270 996, da tudi v tem primeru zadevo čim prej uredimo.

 

IMAM IZBRAN OSEBNI PREVZEM IZDELKOV. KJE PREVZAMEM IZDELKE?

Osebni prevzem je možen vsak delovni dan od 11. do 17. ure v Mariboru po predhodnem dogovoru na e-mail info@fenikslife.si ali na tel št. 040 270 996.